czwartek, 2 kwietnia 2015

Liebster Award



Hej kochani czytelnicy!
Jako, że straszne ilości osób piszą mi o LBA, więc postanowiłam się za to zabrać. Łącznie nominowało mnie 14 blogów! :O Jesteście niesamowicie nieugięci! Bardzo dziękuję za wszystkie nominacje, zarówno jeszcze z roku 2014 roku jak i z obecnego. Jest to dla mnie wyraz tego, że podoba wam się mój blog i doceniacie go. Znaczy to dla mnie o tyle dużo, że Wy również piszecie blogi i wiecie jak to wszystko powinno wyglądać – więc chyba ten blog wygląda ok.  :D Kochani, jako, że pytań jest STRAAAAASZNIE dużo, odpowiem na nie wszystkie w jednym dużym poście, a na dole wrzucę wszystkie pytania (nie odpowiem na te, które będą się dublować) i oczywiście kochane blogi, które mnie nominowały ( WSZYSTKO W KOLEJNOŚCI LOSOWEJ :3 ). Aby nie przeciągać: 


Piszę ( ogólnie ) od czasu gdy się tego nauczyłam, czyli od przedszkola. Zawsze układałam różne wierszyki i takie tam opowiastki.  Wchodząc w szczegóły, wcześniej pisałam głównie wiersze i teksty piosenek. Rok temu napisałam scenariusz musicalu szkolnego. J Inna pasja poza pisaniem to oczywiście teatr, przede wszystkim musicalowy. Uwielbiam też muzykę, sporo lat gram już na skrzypcach oraz niedługo przenoszę się na śpiew. Moim największym marzeniem jest by zostać zapisaną w historii ludzkości ( wiem, że to dziwne). Cenię w ludziach inteligencję, uprzejmość i kulturę. Denerwuje mnie niesprawiedliwość, szantaż i brak kultury.  Jeśli mam wybierać między górami lub morzem – zdecydowanie morze. Piosenka o mnie… Udało prawie się ( Księżniczka i żaba), bo zawsze jestem tylko trochę od celu. Wolę dawać! A najbardziej kupować prezenty! Nietypowy talent… mam bardzo dobrą pamięć. Nie wiem czy to nietypowe.  Ulubione przedmioty to angielski, francuski, historia, historia muzyki.  Najmniej lubiane to polski, fizyka. Jestem agnostykiem, nie chodzę do kościoła, to chyba coś odrobię wyróżniającego w naszym kraju.  Mam na imię Ania, jakbym mogła zmienić to pewnie na Julia, Wiktoria, Weronika, a jakbym była chłopakiem to Teodor albo Leo J Teo.Leo. :P  Ulubione zwierzę to kot, ulubiony serial House of Cards . Nie mam rodzeństwa  ani chłopaka. Ulubiony kolor to zielony, włosy kasztanowe.  Oczy szaro-niebieskie. Miłość jest super, ale tylko jak obie strony ją czują. Zaczęłam pisać bloga, ponieważ chciałam się podzielić z kimś moimi myślami o Jelsie. Ogólnie ludzie w moim otoczeniu nie byli zainteresowani. Tak, staram się przeglądać wszystkie linki do blogów, które mi przesyłacie! Dzięki! Tak, jestem całkiem zadowolona z bloga , choć wiem, że kilka rzeczy można by poprawić. Nie wiem dlaczego Jelsa, po prostu uwielbiam łączyć w pary postaci i ludzi, którzy do siebie idealnie pasują, mają wspólne cechy. Jelsa była moim pierwszym  parringiem.  Książki czytam w ogromnych ilościach i uwielbiam to! Chciałabym być jednym z głównych bohaterów, ale nie akurat tej historii. W moim pisaniu chciałabym zmienić parę rzeczy, ale nie będę się tutaj wdawać w szczegóły. Tak, miłość na pewno rani, ale może być też piękna. Przyjaźnie damsko-męskie istnieją!  Gdy kogoś kochasz, patrzysz na niego i uśmiechasz się gdy on się patrzy w twoje oczy. Chcesz spędzać z nim dużo czasu. Myślisz o nim i układasz historie i scenariusze.  Nie mogę powiedzieć co można zrobić z miłości, bo jeśli wgle kiedyś kochałam to nie aż tak, żeby się nad tym zastanawiać. Mam kota, a chciałabym mieć jakiegoś ptaka, papugę.  Gdybym była w hogwarcie byłabym czarodziejem. To proste :P  Interesuję się teatrem, językami, pisaniem. Jestem tolerancyjna dla homoseksualistów i kompletnie mi to nie przeszkadza.  Raczej nie słucham zespołów tylko pojedynczych wykonawców.  Pojechałabym na konwent Jelsy, byleby nie był w USA. Nic nie myślę o narzekaniu, sama lubię czasem ponarzekać.  W wolnym czasie kocham rysować i chodzić do teatru. Gram na skrzypcach i fortepianie.  Lubię vlogi, ale nie chciałabym prowadzić własnego.  Blog podnosi mnie na duchu i czuję, że jestem rozumiana!  Wenę czerpię z wolnego czasu – najgorzej mi się pisze, gdy mam dużo do zrobienia.  Moje ulubione postaci to Księżycowy Człowiek i Pitch. Lubię też Elsę.  O Jelsie dowiedziałam się z trumblra.  Jak nie Jelsa ( rozumiem, że to pytanie o inne parringi) to Merricupp, Fitzsimmons, Clintasha( tak, lubię Avengersów) .  Ogień lub Lód – wybieram Lód.  Ulubiony parring: Jelsa.  Chciałabym zagrać w filmie oscarowym.  Nie jestem za 100% szczerością. Nienawidzę reklamy Gardloxa, która leci rano na TVN24. Ulubiony cytat to chyba „After All this time? Always”, powinnam raczej przerzucić się na coś poważniejszego, nie?  Mój ideał chłopaka to wysoki brunet, miły, kulturalny i inteligentny, wyrozumiały i chciałabym, żeby był „ miękki” z charakteru, taki miły misiek.  Wolę siedzieć w domu, ale często chodzę na dwór. Nie znam chłopaków zainteresowanych Jelsą.  Moje pierwsze wrażenie o Jelsie było WTF… to jest EKSTRA! Teraz wrzucam co tydzień. Czytam inne takie blogi. Najgorsze w pisaniu jest brak czasu na pisanie. Słucham musicali, jazzu, klasycznej, popu. Nie da się wybrać ulubionej książki, mam wiele, które kocham. Chciałabym poznać Hansa. Nie wiem czemu daliście mi te Liebstery! Nie, moi rodzice nie czytają, choć próbuję namówić mamę. Dzięki książkom przenoszę się do innego świata i mnóstwo się uczę. Chcę skończyć liceum, dobre studia, założyć rodzinę, robić karierę… normalka. Chciałabym móc się zamieniać w zwierzęta! Wasze pytania są niezłe, tylko nie wiem, kto to będzie czytał.  Tak, moi znajomi wiedzą o blogu. Nie jestem dumna z żadnego konkretnego rozdziału. Marzę o filmie z Jelsą, ale nie wiem co zrobić by był.  Gdyby by był film o moim blogu to wtedy bym się zastanawiała nad tytułem. Wolę dzień i tak, lubię spać. DŁUGO!  Słodycze zawsze. Słone przekąski nie są takie fajne.  Wolę grać na komputerze, ale ani na sport ani na to nie mam czasu! Nienawidzę postaci, które są nieskazitelne, ostatnio czytałam taką lekturę… Kamienie na szaniec, bodajże. Okropne charaktery, same ideały, brrr! Lubię Helenę Bonham Carter, Meryl Streep, Russela Crowe’a i Leo Di Caprio i mnóstwo aktorów teatralnych.  Ostatnio oglądałam pokłosie i wywarł na mnie ogromne wrażenie, film dobry ale bardzo uderzająca treść.  Piłkarz? Nie wiem? Pieniądze są potrzebne, przyjaźń/miłość – miłość i tak, bardzo dążę do spełnienia marzeń. 


NIE WIEM KTO TO BĘDZIE CZYTAŁ, ALE MACIE, LIEBSTER AWARD. Nie wiem kogo nominować, nominuję Was wszystkich! A moje zadanie dla Was jest takie, aby napisać krótką charakterystykę postaci, która byłaby odzwierciedleniem Was.
~~~~Annie
Nominacje od: 

·         1. Od jak dawna piszesz i dlaczego zaczęłaś?
2. Jakieś inne pasje poza pisaniem?
3. Największe marzenie?
4. Co cenisz w ludziach?
5. Co cię denerwuje?
6. Góry czy morze?
7. Masz piosenkę, która zdaje się być napisana o tobie? Jak tak to jaką?
8. Wolisz dawać czy dostawać?
9. Masz jakiś nietypowy talent?
10. Ulubiony i najgorszy przedmiot?
11. Coś, co inni lubią, a ty nienawidzisz albo na odwrót?


2. http://www.thefrozengames.blogspot.com/
·         1. Jak masz na imię, czy lubisz swoje imię i jak chciałabyś mieć na imię?
·         2. Ulubione zwierzę?
·         3. Ulubiony serial?
·         4. Masz jakieś rodzeństwo?
5. Masz chłopaka? (ja ciekawska:p)
6. Ulubiony kolor?
7. Kolor twoich włosów?
8. Kolor twoich oczu?
9. Co sądzisz o miłości?
10. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
11. Czytasz mojego bloga? O:)

1.       Czy jesteś zadowolony/a ze swojego bloga ?
2. Dlaczego właśnie Jelsa ?
3. Co sądzisz o czytaniu książek ? Unikasz tego, czy wręcz przeciwnie ?
4.  Co sprawiło, że zaczęłaś/eś pisać bloga ?
5. Czy chciał/a byś być jednym z głównych bohaterów swojej historii ?
6. Jest coś co chcesz zmienić w swoim sposobie pisania ?
7. Według ciebie miłość jest czymś co rani ?
8. Czy przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa ?
9. Według ciebie skąd można wiedzieć, że się kogoś kocha ?
10. Jak sądzisz, co można zrobić dla miłości, np : oddać życie ?
11. Zwierzątko, które masz lub chciał/a byś mieć ?


1.      Co sprawiło że postanowiłeś/łaś założyć bloga? 2. Co byś zrobił/ła gdybyś przeniósł/ła się do świata z ulubionej książki/filmu/bloga/gry? 3. Jakie masz zainteresowania? 4. Co myślisz o związkach homoseksualnych? 5. Jakie są twoje ulubione zespoły muzyczne? 6. Czy gdyby urządzono konwent gdzie głównym tematem była by Jesla pojechał/ła byś? 7. Co myślisz o ludziach ciągle narzekających na swoje życie? 8. Co kochasz robić w wolnym czasie? 9. Czy grasz na jakimś instrumęcie? 10. Co sądzisz o Vlogach? Czy chciał/ła byś kręcić własnego? 11. Dlaczego prowadzisz bloga? Co on wprowadza w twoje życie?


5.      http://jelsa-czylisyrenaistraznik.blogspot.com/2015/02/lba.html
1.      Dlaczego lubisz Jelse?
2. Dlaczego założyłaś bloga?
3. Skąd czerpiesz wenę?
4. Jakie blogi czytasz?
5.Co sądzisz o miłości?
6. Dlaczego właśnie taka tematyka?
7.Jaka jest twoja ulubiona postać na blogu?
8. Skąd dowiedziałaś się o Jelsie?
9. Jeśli nie Jelsa to co?
10.Co sądzisz o swoim blogu?
11.Ogień czy lód?


 

1. Ulubiony parring z filmów animowanych ?
2. Co najbardziej chciałabyś w życiu zrobić ?
3. Twoje hobby to... ?
4. Masz zwierzaka ? Jak tak to jakiego ?
5. Czy szczerość zawsze nie jest chamstwem ?
6. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?
7. Od kiedy piszesz bloga ?
8. Najbardziej znienawidzona reklama telewizyjna ?
9. Ulubiony cytat ?
10. Jaki jest twój ideał chłopaka/ dziewczyny‎ ?
11. Często chodzisz na dwór czy wolisz siedzieć w domu ?‎

8.       frozenxlovers.blogspot.com

1.Co jest twoją weną?
2.Znasz chłopaka, który interesowałby się Jelsą? 
3.Dlaczego założyłaś bloga o tej tematyce?
4.Twoje pierwsze wrażenie o Jelsie?
5.Kiedy najczęściej piszesz opowiadanie na bloga?
6.Czytasz inne blogi o podobnej tematyce?
7.Co jest dla ciebie najtrudniejsze w  pisaniu bloga?
8.Styl muzyki której słuchach?
9.Ulubiony zespół muzyczny?
10.Ulubione zwierzę?
11.Ulubiona książka?

1.Czy chciałabyś zmienić coś w swoim stylu pisania?
2.Czy wiedziałaś już od początku jak zaplanujesz blog i o czym on będzie?
3.Czemu właśnie taka tematyka?
4.Co cenisz w ludziach,a co nie?
5.Czy chciałabyś poznać jakąś postać z twojego bloga?Jeśli tak to jaką?
6.Jak myślisz dlaczego zasłużyłaś na Liebster Award?
7.Masz jakieś plany na dalszą przyszłość,jakie?
8.Czy twoi rodzice czytają twojego bloga?
9.Jeśli lubisz czytać,to dlaczego?Co lubisz w książkach,opowiadaniach?
10.Czy chciałabyś się zmienić w cokolwiek innego niż człowieka?Jeśli tak to w co?
11.Czy nie zamęczyłam cię na śmierć tymi pytaniami?
Noi to tyle!

12.  http://riseofthefrozenguardians.blogspot.com/2015/01/od-autorki-lba.html

1. Czy ktoś wie o waszych blogach?
2. Z którego rozdziału jesteście najbardziej dumni?
3. Dlaczego zaczęliście pisać?
4. Dlaczego właśnie piszecie o Jelsie? Dlaczego nie o jakiejkolwiek parze?
5. Ulubiona postać z bloga?
6. Lubicie czytać? Którą książkę lubicie najbardziej?
7. Czekacie na film z Jelsą? Staracie się coś zrobić żeby powstał?
8. Chcielibyście żeby powstał film na podstawie waszych blogów? jakbyście go zatytułowali?
9. Ulubiony zespół?
10. Czy jesteście dumni z tego, że piszecie?
11. Jakie jeszcze inne pary shippujecie? 


13.   http://polboskiezyciediany.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-3.html

1.    Ulubiony kolor?

2. Wolisz dzień czy noc?3.Lubisz spać?4.Ile lat już piszesz?5. Do ilu fandomów należysz?6. Słodycze czy słone przekąski?7. Sport czy granie w gry?8. Co jest dla Ciebie motywacją do pisania?9. Ile standardowo piszesz rozdział?10. Twoje OTP11. Postać, której nienawidzisz + z jakiej książki.


14.   http://jelsa-jackandelsa.blogspot.com/2014/07/liebster-award.html
1.       Ulubiony aktor/aktorka?
2. Ulubione danie?
3. Ostatnio obejrzany film? Jakie wywarł na tobie wrażenie?
4. Koty czy psy?
5. Twój ulubiony piłkarz?
6. Lubisz sport?
7. Poleć mi jakiś fajny blog ;)
8. Czy pieniądze są w życiu potrzebne?
9. Ulubiony kolor?
10.Przyjaźń czy miłość?
11. Dążysz do spełnienia swoich marzeń? :)




              

3 komentarze:

  1. Wow:) Naprawdę dużo tego, ale bardzo ciekawe;) Życzę przede wszystkim czasu i czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne jesteśmy:* też gram na skrzypcach (od 7 lat) i na fortepianie (od 3 lat, ale to mi idzie gorzej). Kocham musicale! Oglądasz Studio Accantus? Tak często robią covery muzyki musicalowej, ale tak, że brzmią jak oryginały;) polecam:* no nic, mam nadzieję, że znajdziesz swój ideał chłopaka;) Pozdrawiam i ściskam mocno:*
    Queen^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, trochę tego dużo ale ciekawe!!
    Kiedy Next???

    OdpowiedzUsuń